Кілька коротких правил

1.Показуйте дитині , що її люблять такою, якою вона є , а не за якісь досягнення.

2.Не можна ніколи (навіть у пориві гніву )говорити дитині ,що вона гірша за інших.

3.Треба чесно й терпляче відповідати на будь-які її запитання .

4.Намагайтесь щодня знаходити час ,щоб побути наодинці зі своєю дитиною.

5.Учіть дитину вільно спілкуватися не тільки зі своїми однолітками ,але й із дорослими.

6.Не соромтесь підкреслювати,що ви пишаєтеся своїм малюком .

7.Будьте чесні в оцінках своїх почуттів до дитини .

8.Завжди говоріть дитині правду ,навіть коли вам це невигідно.

9.Оцінюйте тільки вчинки,а не її саму.

10.Не домагайтеся успіху силою . Примус – найгірший варіант морального виховання . Примус у сім’ї порушує особистість дитини .

11.Визнайте право дитини на помилку .

12.Думайте про дитячий «банк» щасливих спогадів .

13.Дитина ставиться до себе так , як ставляться до неї дорослі .

14.І взагалі ,хоч інколи ставте себе на місце своєї дитини ,і тоді ви краще зрозумієте ,як її виховувати .

�~� pn��� n style='font-size:12.0pt;line-height:115%;font-family: "Times New Roman","serif";mso-fareast-font-family:"Times New Roman";color:#655249'>

На відстані 10 метрів креслять дві лінії: за однією - будиночок «кота», за іншою - будиночок «мишей». Водящий - «кіт» спить у своєму будиночку, а «мишенята» йдуть до нього зі словами: Вийшли миші якось раз Переглянути котра година. Раз, два, три, чотири, Миші смикнули за гирі ... (В цей момент «миші» підходять до «кота» і навіть можуть його помацати.) Раптом пролунав страшний дзвін.Миші порозбігалися.Після слова «геть» кіт прокидається і біжить наздоганяти мишей. Мишки повинні сховатися в своєму будиночку. Ті ж, кого кіт зловив, вибувають зігри або міняються ролями з котом.

БЕРЕГ І РІКА

Ця гра вимагає від хлопців уважності. На землі креслять дві лінії на відстані приблизно в один метр. Між цими лініями - «ріка», а по краях - «берег». Всі хлопці стоять на «берегах». Ведучий подає команду: «РІКА», і всі хлопці стрибають у «річку». За командою «БЕРЕГ» все вистрибують на «берег». Ведучий подає команди швидко і безладно, щоб заплутати граючих. Наприклад: «БЕРЕГ, РІКА, РІЧКА, БЕРЕГ, РІКА, РІЧКА, РІКА ...» Якщо по команді «БЕРЕГ» хтось опинився у воді, то він виходить з гри. Виходять з гри також ті неуважні гравці, які під час команди «РІКА» виявилися на «березі». Гра продовжується до тих пір, поки не визначиться самий уважний учасник. Його можна привітати і почати гру заново.

ТРЕТІЙ ЗАЙВИЙ

Всі стають в коло по парам, в потилицю один одному. Двоє водящих: один тікає, другий - доганяє. Тікаючийможе встатидотретьогопоззаду до однієї з пар, тоді, той хтостояв попереду повинен тікати.

ВСТИГНИНА СВОЄ МІСЦЕ

Два гравці сідають на стільці, що стоять спинками один до одного на відстані 5 метрів. За сигналом ведучого:«Бігом направо!»або«Бігом наліво!»вони біжать назад у вказаному напрямку, оббігають стілець суперника, повертаються до свого стільця і ​​сідають. Переможець: найшвидший учасник.

ЗАЯЧІ БУДИНОЧКИ

Грають,зображуючизайчиків. У кожного - свій будиночок, але у одного (ведучого) будиночка немає. Він підходить до будиночка будь-якого учасника гри і просить: «Будьласка, дай мені будиночок». Зайчик не має наміру поступати незнайомцю свій будинок. Він біжить по колу вправо, ведучий - вліво. Вони оббігають всіх учасників, доторкнувшись до кожного. Той гравець, до якого доторкнулися, повинен зайняти вільний будиночок. По команді ведучого гра зупиняється. Зайчик,якийзалишився без будиночка, водить.

Кiлькiсть переглядiв: 913

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.